onsdag 25. mars 2009

Undervegsvurdering...

Gruppearbeid i ped. om undervegsvurdering og digitale verktøy er akkurat avslutta. Eit svært interessant tema, og ikkje minst enormt utfordrande! Undersøkingar syner at måten læraren vurderar på har mykje å seia for læringsutbyttet til elevane. Undervegsvurderinga skal vere kontinuerleg og av ein slik art at eleven forstår kva for mål dei skal arbeide mot, og kva som blir forventa av dei. Tilbakemeldingane skal vere konstruktive og veiledande – vurdering både av og for læring. Elevane skal involverast i sitt eige læringsarbeid, både i arbeidet med å utforme mål og med å vurdere eige arbeid.

I oppgåva har me fokusert på fordelar ved bruk av digitale mapper i undervegsvurderinga – der tanken mellom anna er at skriftleggjering av mål og vurderingar gjer at både elev og lærar forpliktar seg overfor både seg sjølv og kvarandre. Progresjonen i læringa blir også lett synleg ved at ein kan fylgje utviklinga i mappa frå fyrste utkast til andre, og kanskje tredje utkast. På same måte er det lett for medelevar å gå inn i kvarandre sine mapper for å gje kvarandre respons. Gode tankar og teoriar rundt dette har kome fram i oppgåva vår – men klarer me å leve opp til dette i skulekvardagen? Det gjenstår å sjå…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar