onsdag 18. mars 2009

Ein vellykka aktivitetskveld...

Vel heime etter ein trivleg og vellykka aktivitetskveld på skulen! Litt sliten, men fornøgd og glad:-)

I kveld har både elevar og lærarar vore engasjerte i spel, turneringar og god mat. Aktivitetar og inndeling av lag har foregått på tvers av klassetrinn. Små og store har spela på lag. Konkurranseinstinkt har blitt utfordra - ofte med ein hårfin balanse mellom leik og alvor;) Likevel var det leiken og det å ha det hyggeleg saman som seira i kveld!

Det slår meg kor viktig det er å møte elevane i litt andre settingar enn den vante klasseromsituasjonen. Sjå korleis dei evnar å innrette seg, sjå kvarandre og hjelpe kvarandre. Faktisk ser ein sider ved elevane som ofte ikkje visast i klasserommet - både på godt og vondt!
I kveld vil eg påstå at det var dei gode sidene som dominera:o)

1 kommentar:

  1. Det er utrolig viktig det du skriver om å se elevene i andre situasjoner enn i klasserommet. Du har et godt eksempel med aktivitetskvelden dere har hatt.

    For ei tid tilbake var jeg med et helt trinn på skitur, og da fikk jeg muligheten til å se hele gjengen utfolde seg på en annen måte enn til vanlig. Et par av gutta som ellers ofte utmerker seg med lite konsentrasjon i klasserommet, og tildels stadige konfrontasjoner med andre i friminuttene, viste helt andre sider av seg selv. De langet ut i godt tempo - men allikevel med overskudd til å skravle om alt og ingenting. Her var det ingen sutring over at det var kaldt, at det var langt å gå, at de var slitne osv. De klagene var det andre som stod for... Da vi endelig kom fram til rasteplassen, fant de seg sitt eget grantre som de ville lage "boplass" under, og der hadde de det svært så trivelig.

    Jeg synes det var så godt å se hvordan de koste seg på tur og i hverandres selskap, og det bekreftet bare det jeg prøver å ha i bakhodet: Det bor mer i alle elever enn det de får sjansen til å vise i klasserommet!

    SvarSlett